Vinter

Jag älskar vintern, så länge det är en ordentlig vinter. Rejält kallt, så att snön känns torr. Jag kränger på mig ordentligt med kläder och känner mig välkommen i det vita landskapet. På vintern önskar jag att jag hade päls, för med kläder uppstår det alltid glipor där snön kan ta sig in. Men å andra sidan är det betydligt lättare att byta kläder enligt väder, än vad det är med päls.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vinter

  1. Luj skriver:

    Så tycker min fästmö med (hon är också varg). Dessutom måste hon vara någon alpin varg, för hon kan gå nästan helt avklädd i typ -30 och står inte ut när det är för mig normalvarmt… (Vi är båda otherkin och theriantrop, dock är hon hunddjur och jag kattdjur, fast samma på otherkin… går jag in på det blir det en novell, så det får vara tyst).

    Bloggarna är bra och intressanta för övrigt. Fortsätt skriva :)

Kommentera

