God Jul och Gott Nytt År!

Är på semester med släkten, ingen fast uppkoppling härute. Min lilla systerdotter tittar på mitt halsband med en varg på och säger ”katt!”. Mmm. Hon är så söt.

Det är någonting lite kusligt med släkt och gamla vänner man inte man inte sett sen man var liten. Det finns den där konstiga igenkänningen, den där känslan av att man hör ihop, eftersom man lekt tillsammans sen barnsben. Det väcker också gamla funderingar som vissa har haft om huruvida teriantropi är ärftligt… Genom min släkt så kan jag iaf se tecken på att kvinnlig bisexualitet vore ärftligt, så kanske kan något så konstigt som teriantropi också ha en genetisk bakgrund. Men som teriantrop ska jag kanske vara lite försiktig med dra slutsatser alltför snabbt, man ser ju ofta det man vill se. Att min kusin morrar när hon förlorar i ett kortspel betyder ju antagligen ingenting.

Till mina vänner och andra läsare!: Hoppas ni haft en lika god jul som jag haft. Snart är det 2011, ska ni lova något?

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

