Upptagen

Att ha praktik på landet, att hela ens dygn delas med andra människor, varav några man inte känner särskilt väl … påverkar mig. Jag vågar inte släppa ut det vargiga i mig, och försöker att vara allmänt välanpassad. Även när jag precis innan lunch, kan ibland tycka att djuren här ser goda ut. Hunger väcker idéer.

Ibland längtar jag efter att röra marken med mina ”framtassar”. Men när jag är själv, eller med bara V, kan jag låta mina inlåsta ljud och beteenden pysa ut lite i taget. Försöka finna en balans.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

