Den demoniska

Jag hade en väldigt intressant dröm i natt, men eftersom den innehåller ganska mycket sex och konstigheter, så gömmer jag den bakom en mer-tagg.

Jag drömde att jag var på en bordell av ganska professionell karaktär. Platsen påminde nästan mer om en skola eller kontor, med vita väggar, stora fönster, reception etc. Vid receptionen kunde man välja vem man skulle köpa sex ifrån, och på väggen var foton på de prostituerade uppsatta, så att man kunde se vem som jobbade där nu, vilka som var upptagna med en kund etc. De var också indelade i olika grupper (ung, mogen, kinky, etc). De var också poängsatta efter utseende, talang och andra egenskaper.

Jag hade bestämt mig för en ung tjej som på kortet såg väldigt söt ut, men på poängställningen stod det att hon inte var särskilt snygg. Konstigt, kanske hade ägarna av bordellen dålig smak tänkte jag. Men jag bad att få träffa henne, och hon kom till receptionen tillsammans med sin mamma (?!). Då märkte jag att hon såg ganska annorlunda ut från fotot, inte ful, men med annan hårfärg etc. Både hon och hennes mamma såg ut att vara asiater, filippiner kanske. Mamman stirrade på mig och utbrast: ”Jag vägrar att min dotter går med henne! Hon är en demon! När jag ser på henne, ser jag bara en varg!

Jag gick fram till henne på alla fyra, och gnällde och gnydde. Jag fick sedan gå iväg med mamman en bit bort, och försökte förklara att jag visserligen var en varg, men jag var ingen demon. Beslutet stod fortfarande fast, jag kunde inte få ha sex med den unga asiatiska tjejen. Jag blev hänvisad till en manlig prostituerad istället, men faktiskt så slutade det nog ännu bättre. ;) Han var fascinerad av min djuriskhet, och såg mig som en ”intressant kund”. Så i vår session var jag hans hund, och stortrivdes.

Men jag är fortfarande fascinerad över biten med sexsäljarens mor, som såg mig som en varg vid första anblick. Jag har drömt liknande saker förr, när jag var ung och rädd för hur folk skulle reagera på om jag berättade om teriantropi för dem. Jag drömde som tonåring ofta att bli jagad för att jag var en ”varulv”, eller att vargen i mig skulle fördrivas av kultledare. Men i den här drömmen var det samtidigt skönt att få bekräftelse på min vargighet, jag förnekade inte längre det, bara att det skulle vara något dåligt eller demoniskt med att vara varg.

Det här inlägget postades i Drömmar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Den demoniska

  1. Smallville varg skriver:

    Jag tittar på Smallville på tv när det visas sen när jag sover är jag en varg som är med i serien.

Kommentera

