Vad vill ni läsa?

Jag börjar få slut på idéer på vad jag ska skriva om, men ni läsare får gärna tipsa mig i kommentarerna!

Exempelvis ”komma ut”-historier, beskrivningar av skiften, vardagsbetraktelser, frågor om hur min teriantropi påverkar något i mitt liv (ex relationer, studier, hobbies).

Vad är du intresserad av?

Det här inlägget postades i Info. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vad vill ni läsa?

  1. - skriver:

    Jag vill läsa mer allmänt om ditt liv. Bor du med båda föräldrarna? Dina vänner, är även dem teriantroper? Vad för typ av människor umgås du med? M.m. Gillar din blogg förövrigt :)

Kommentera

