Gott nytt år i efterskott?

Hehe, jag har varit ganska borta från den här bloggen över jullovet. Har varit sjuk mycket också: först någon form av magsjuka, och nu en långdragen förkylning. Men ja. ett nytt år!

Under förra året skrev jag, efter en läsares begäran, om hur min teriantropi påverkar mina relationer till människor. Jag fick också galet många läsare om Outsiders furry-avsnitt (populäraste inlägget under året). I slutet av året råkade jag på tjafs med en tonårsjournalist på Nyköpings tidningar.

Vad ska jag skriva om i år? Jag kommer självklart ta upp sådant som händer i vilket fall som helst, men finns det något särskilt som folk kanske vill läsa mer om? Kommentera gärna!

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Gott nytt år i efterskott?

  1. cc skriver:

    Jag har nog inget konkret, men tycker det är intressant att kika in lite då och då och få lite mer inblick i hur teriantropin påverkar dig i vardagen :)

  2. Cheyenne skriver:

    Typ filmer med varulvar och böcker, skriv om det!

Kommentera

