Dröm om avel

Jag drömde nyligen att jag var en varg, jag blev fångad och tvingad att para mig med en stor hund, för att producera hybrider. Dessa varghundar skulle sedan användas för att jaga varg. En sådan märklig dröm. Men just i stunden så tänkte jag inte så mycket, utan tyckte faktiskt om det … ja, så mycket tvång var det väl inte, till slut.

Senare i drömmen var jag en man med en son och vi skulle gå och titta på en delfinshow. Ja, ni vet hur drömmar är.

Det här inlägget postades i Drömmar, vargjakt och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

