Haft det alldeles underbart

Jag och min pojkvän fick låna hans fars lägenhet eftersom han är bortrest. Vi tillbringade tre dagar där alldeles själva, och det var underbart.

Ibland försöker jag härma kattläten. För att imponera honom kanske? Jag var bra på det när jag var liten, men nu har jag inte gjort det på länge. Jama går ju an, men att spinna, nä, det går inte.

”Ja, det är väl som om jag skulle försöka yla” säger V.

Med V så känner jag mig trygg i att få vara mig själv. Jag behöver inte bevisa något, och inte heller behöver jag vara mänskligare än jag är. Och han verkar tycka samma sak. Att ligga bredvid varandra och höra honom spinna tycker jag är bland det mysigaste som finns. Jag sydde även klart hans gepardsvans han egentligen fick av mig i julklapp (men då utan fäst-mekanism). Jag hoppas på att det finns något tilllfälle där han har användning av öronen och svansen jag gett honom. Jag försöker få med honom på pet play-fester och sådant, men han är blyg.

Just ja, pet play bör jag skriva om någon gång. För min vargidentitet är ju inte en fetisch eller sexuell roll, men jag sysslar med det ändå. För varje ursäkt att få släppa loss och slippa vara människa ett tag är något jag uppskattar.

Nåväl. En liten uppdatering såhär om vad som händer i mitt liv. Kom ihåg att ni läsare kan komma med idéer och frågor i kommentarerna.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Haft det alldeles underbart

  1. MagicWolf skriver:

    Jag önskar att jag har en pojkvän som din.Fast nu när jag tänker efter önskar jag att jag hade en pojkvän. :3

  2. Frida skriver:

    Undrade lite om en sak, svår ämne för dig kanske, om vargjakt. Jag antar att du tycker man ska ta bort den helt (så tycker jag också). Men jag tycker man ska ha rätt att skydda sina djur (inte renar i naturen för de går ju lösa) mot vargar. Vad tycker du i den här frågan?

    • susitar skriver:

      Självklart ska man ha rätten att skjuta mot en varg som man ser anfaller ett tamdjur, eller ifall skadan redan är skedd, ansöka om skyddsjakt mot vissa problemindivider. Om jag uppfattat det rätt, så är det ofta så att vissa vargar ”lär sig” att ta tamdjur och därför står en liten mängd individer för det storta antalet skador.
      Sen måste man vara noggran vid den formen av skyddsjakt, och vara säker på att man tar rätt individ, och avliva vargen på ett bra sätt. Jag kan inte vara emot all form av vargdödande, men jag är emot licensjakt på en inavlad, instabil stam eller andra omotiverade jaktformer.

  3. Frida skriver:

    Okej, precis så tycker jag med.
    Jakthundar borde ha nån skyddsdräkt på sig i skogen också.

Kommentera

