Tillbaka från Finland

Jag är brun. Åtminstone brun för att vara jag. Det var varmt och soligt nästan jämt där jag var. Jag har gjort en massa saker, men det mesta är nog off-topic för den här bloggen. Ni vet, typiska saker som badat, träffat släktingar, varit ute och spelat DS.

Men efter att ha träffat min kusins hund, en 6-månaders blandrasvalp, så vill jag ännu hellre ha en egen hund. Inte nu, men någon gång när jag bor större och har ett jobb. Helst då också en hund från ett hundhem, eftersom de behöver ägare och för mig är det inte jättenoga med ras.

Men allt som allt, vi hade det kul (eller kiva). Det är skönt att vara hemma igen också.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

