Present från Afrika

Min älskling V, som tillbringat två veckor i Namibia, kom hem nyligen. Med sig hade han en unge till mig.

Vi har ofta pratat om hur mycket trevligare det vore ifall vi hade möjligheten att få valpar och gepardungar istället. Men tyvärr är det enda som kan komma ut ur en mänsklig livmoder mänskliga barn. Så istället, under våren när mina modersinstinkter är som starkast, får jag ta hand om mjukisdjur.

”Så har jag gett dig en unge till sist” sa V.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Present från Afrika

  1. Frida skriver:

    Den brås mest på pappan ser jag. :-)

  2. Ping: Flytt till Uppsala och misstänkt borrelia | Ulv i Människokläder

Kommentera

