Vågar inte riktigt…

Det finns en fin skog i närheten av mig, och utanför den öppna fält. Men jag hittar ännu inte i skogen. Ikväll var jag ute och gick på alla fyra över gräset bredvid skogspartiet, men hela tiden orolig för att någon skulle se mig. Vågar inte yla heller. Bor i ett lugnt område, men bredvid psykmottagning, så…

Det här inlägget postades i Skifte. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vågar inte riktigt…

  1. Frida skriver:

    Jag tycker du ska våga, om nån ser dig kan du säga att du tränar gymnastik eller nyss kommit ut från psykmottagningen. :-)

Kommentera

