En dröm jag knappt minns längre

Ungefär en vecka sedan drömde jag att folk faktiskt behandlade mig som ett djur. Jag minns inte så mycket längre. Drömmen var både oerhört behaglig, eftersom jag kunde utan repressalier gå på alla fyra, rulla på marken osv. Men å andra sidan obehaglig, eftersom folk även behandlade mig som om jag vore dum.

Det här inlägget postades i Drömmar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till En dröm jag knappt minns längre

  1. Frida skriver:

    Jag har också haft drömmar om att vara djur. En där jag var en varg och sprang in i skogen (måste ha något med frihet att betyda tror jag) och i en annan var jag en fisk (osäker på vad det betydde).
    Det är kul att försöka tänka på vad drömmar betyder för en själv, man kan söka på nätet efter förklaringar också, ganska kul är det.

Kommentera

