Vargtiken kryper under skinnet på mig

Varit bortrest under julen. Det är vinter, jag är igen mer intresserad av romantik och sex än vanligt. Jag, som varit inlåst i ett hus med släkten, känner mig vargig och kåt och vild och har bara varit tvungen att lägga lock på mig själv. Har velat yla, rulla på golvet, gå på alla fyra… Har drömt så många drömmar, alldeles för intima för  att lägga upp här.

Jag längtar efter min älskling. Just nu spelar liksom inget annat någon roll. Jag är så rastlös. Löphynda. Måste få känna lukten av honom.

Det här inlägget postades i känslor, Skifte. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vargtiken kryper under skinnet på mig

  1. Purre skriver:

    Awwww!
    Förlåt, ville inte retas eller nåt men det här var bara för sött!
    *kram*

Kommentera

