Facebook-nervositet

Då och då när jag kollar på min bloggstatistik, så ser jag att folk har hittat till min blogg genom länkar på facebook. Ofta blir jag nervös. ”Har jag råkat länka till min blogg på min facebook?” Nej, tack och lov inte. Men det innebär alltså att folk jag antagligen inte känner, har länkat till min blogg av en eller annan anledning. Är det för att göra narr av mig, eller är det för att tipsa om en bra blogg helt enkelt? Omöjligt att veta.

Det här inlägget postades i internet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Facebook-nervositet

  1. Purre skriver:

    Jag kom hit från Hannah’s blogg, Du kommenterade där och jag klickade på ditt namn. Jag tänkter inte göra narr av dig i alla fall. När jag läser din blogg upllever jag dock att teriantropi skulle vara intressant att nämna i något inlägg nån gång men om du oroar dig för att får mycket spridning, ska jag undvika att länka hit?

    • susitar skriver:

      Nej, det är inga problem. Jag är mest orolig för att det vore bekanta till mig som hittat min blogg, känner igen att det är jag, men säger inget. Men det kanske är en onödig oro. :P

      Självklart får du länka till den här bloggen.

Kommentera

