Ett offtopic-inlägg

Tänkte berätta lite om hur mitt liv ser ut i övrigt just nu. Har flyttat (på sätt och vis) till Stockholm nu. Tillbaka till de gamla tassemarkerna! Jag känner mig väldigt hemma här, men vissa saker har jag glömt. Som att maskinen man ska registrera bussbiljetten i inte sitter på samma ställe på SL- och UL-bussar. Så jag gick på bussen idag, tittade mig förvirrat omkring, tills jag insåg att maskinen sitter till höger om förarplatsen i Stockholm. En liten grej, men haha, så går det.

Mina grejer kommer hit först på torsdag. Jag har ingen bil själv, så jag måste vänta tills min far har tid att köra.

Min kurs på Stockholms universitet har börjat. Genetik är krångligt, men så sjukt intressant. Det är lite kul att vara tillbaka på SU igen, efter att ha varit borta ett halvår.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

