Wotever på fredag!

Jag är förkyld just nu. Det suger. Jag har varit hemma från labbet nu i två dagar, men jag har dåligt samvete för det. Men å andra sidan, jag ska väl inte smitta ner alla andra? Nysa på alla grejer i labbet? Snora ner mikroskop?

En lite gladare nyhet är att min mor tipsade mig om queerklubben Wotever som öppnar i Stockholm, inte alls långt ifrån mig. Det är gratis inträde på fredag och klädkoden är ”kom som den du vill vara”. Allt är tillåtet. Jag tänker gå dit i svans. Som jag skrivit så många gånger förut, så känner ju inte en fuskpälssvans som en riktig, men den visar ju ändå lite vem jag är. Eller? Folk kanske tror att jag bara är en furry eller vill se gullig ut. Ska försöka dra med min pojkvän och en kompis, den senare har länge velat gå på en mer allmän queerklubb (förra gången hamnade vi av misstag på en känd bögklubb, bara män och alla långt äldre än oss).

Läs mer om Wotever Ignition här.

Om någon av ska dit, håll utkik efter mig med den brungråa svansen. Skulle vara kul att träffa på en läsare IRL. Håll tummarna för att jag blivit frisk från min förkylning tills dess också!

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Wotever på fredag!

  1. Purre skriver:

    Det låter ju jätteroligt! Hoppas du blir frisk, glöm inte att blogga om det sen!

Kommentera

