Om min kväll på Wotever

Jag gick på Wotever Ignition i fredags, en queerklubb som funnits i andra länder förut, och nu även i Sverige.

Jag hade på mig min svans och mina papier-maché-öron. Alla misstog mig för en katt. Jag tror det är öronen. Det är svårt att göra bra vargöron. Funderar på att mitt nästa försök ska ha en bas i ståltråd och papier-maché, ha en annan form så att de sitter med rakt i förhållande till huvudet, och så ska de vara klädda i fuskpäls.

Jag träffade flera intressanta människor. Några gamla bekanta jag inte sett på åratal, exempelvis. Jag lärde känna en snubbe som hade funderingar på om han själv var otherkin, så att jag var en teriantrop var inget konstigt för honom. Det var en glad överraskning, att träffa på någon som kände till det lite grann.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Om min kväll på Wotever

  1. Purre skriver:

    Hihi, det låter ju jättekul! Har du haft mer kontakt med dem sedan dess?

  2. Ping: Om prideparaden 2013 | Ulv i Människokläder

Kommentera

