En dröm om varulvar

Drömde om varulvar, antagligen påverkad av att ha sett Wolf Children tidigare. Varning för sexuellt och våldsamt innehåll, förresten.

I min dröm satt jag på en buss i Uppsala. I drömmen såg Uppsala helt annorlunda ut, större och med tunnelbana! Jag åkte tillsammans med min sambo V, fast i drömmen så pluggade vi samma kurs i Uppsala. Jag hörde en massa yl, och kunde inte låta bli att yla jag också. Ingen på bussen verkade reagera, men jag insåg att det nog var ganska pinsamt ändå.

V sa då att ljuden kom från några ”de där infångade vargarna” som ”professorn” hade bestämt att inhägna i form av en djurpark i närheten av botaniska trädgården. Jag såg vargarna. Av någon anledning visste jag att folk sa att de var Honshu-vargar (en utdöd japansk underart), men de såg ut som rödvargar, tyckte jag. Nio rödbruna vargar satt som på rad, med några meter emellan dem, alla tittade mot vägen. För att mata vargarna, hade man stängt in några andra djur i samma inhägnad. När jag tänker närmare på saken, är jag inte säker på om det var meningen att de skulle ätas, eller om man helt enkelt trodde att en inhägnad med olika arter skulle fungera. De andra djuren var en älgko med kalv, en mårdhund och en fennek. Vargarna fällde älgarna utan problem, och tog sig sedan an mårdhunden. Mårdhunden försvarade sig, och lyckades bita av huvudet på en varg (!). Men till sist fälldes mårdhunden. Vargarna, som egentligen var varulvar i vargskepnad, upptäckte sedan att fenneken också var en hamnskiftare.

Här ändrades perspektivet i drömmen. Istället för att vara en människa som satt på en buss och tittade på vargarna, så var jag en av varulvarna (en hane) i inhägnaden. Vi var inte längre rödvargar, utan snarare lika gråvargar, det fanns individer med bland annat vit päls. Fennek-skiftaren vi hade funnit var nu en varulv också, den nyaste i flocken och vi passade på att utnyttja hans utsatta position. Jag och en annan varulvshane våldtog nykomlingen. Jag tvingade till mig oralsex medan min kamrat våldtog stackaren analt. Efter detta, knullade min kamrat även mig, allt var kladdigt, hårt och skönt.

Plötsligt kom det in ett kriminellt gäng i inhägnaden. De ville fånga in oss, och använde bland annat elpistoler och strypkoppel. Jag var bland de första att bli infångad. Med strypkoppel om halsen, efter att ha fått en ordentlig elstöt, låg jag på marken. Då såg jag en av skurkarna i gänget själv förvandla sig till en varg, ta på sig ett strypkoppel och lägga sig bredvid mig. Jag fann det väldigt märkligt, varför skulle en varulv vilja bli infångad på det viset? Visste resten i hans gäng om detta?

Någonstans där tog varulvsdelen av mina drömmar slut. Det fortsatte med helt andra drömmar, om mutanter, myggor och själar från framtiden som var fångade i människors hjärnor, som bara kunde bli frisläppta av en hjältinna som spelade flöjt.

Det här inlägget postades i Drömmar, Skifte. Bokmärk permalänken.

En kommentar till En dröm om varulvar

  1. robinorkenrud skriver:

    jete bra jag är sjelv intre serad

    från robin örkenrud. bor i vexjö. gata neptunusv

Kommentera

