”Mitt liv som djur” eller ”I think I’m an animal”

Dokumentären som jag skrivit om förut verkar sändas nu på söndag (24/3) kl 21.00 på TLC enligt denna sida. Eller ja, ”dokumentären”. Man bör alltid ta sådana tv-program med en stor nypa salt. Kommersiell tv som framför allt vill sälja, och som säkert inte drar sig för att överdriva för tittarnas skull. Samma dag sänds programmet i norska TLC. Amerikanska premiären dröjer.

Förstår ni ryska så kan ni redan se halva programmet, det ligger upplagt på youtube (länk).

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till ”Mitt liv som djur” eller ”I think I’m an animal”

  1. Kykladisk skriver:

    Det värsta är att det faktiskt inte är falskt. Kolla tumblrs otherkin-tagg så får du se…

  2. susitar skriver:

    Jo, jag har en tumblr (susitar.tumblr.com). Vad är det du menar med ”det värsta är att det inte är falskt”? Att programmet sändes? Att tv tenderar att överdriva? Eller att otherkin finns? För, beroende på definition, så är ju JAG en otherkin? Ditt meddelande är lite otydligt…

Kommentera

