Försommar

Först och främst vill jag påminna om Stockholm Howl som går av stapeln 6 juli, om drygt en månad alltså! Sen vill jag tipsa om att en grupp som sysslar med pet play och animal role play arrangerar några aktiviteter i den här månaden som kan vara av intresse för teriantroper: Power Animals och Animal role-play workshop. Även om teriantropi inte är rollspel eller fetisch, så brukar åtminstone jag leta efter sammanhang där det är accepterat att bete sig djuriskt. De andra kanske rollspelar, men vad gör det om jag får yla och gå alla fyra utan att folk blir arga och förvirrade?

I övrigt har detta hänt i mitt liv: min vårtermin är avslutad, och jag har nu ledigt i en vecka innan mitt sommarjobb. Jag träffade på en av Howl-deltagarna av en slump utanför universitetet. Jag har börjat spela Derby Days, kolla på Star Trek och min mor har köpt en glassmaskin.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

