Droppar av glädje och stolthet

Jag känner mig ofta nedstämd, det finns så mycket i världen jag skulle vilja förändra och det känns så omöjligt som bara en person. Men ofta är det så jag brukar få fina meddelanden. Personer som ger mig komplimanger för mitt skrivande, eller som säger att jag är en förebild. Det blir som små droppar av glädje som ger mig kraften att kämpa vidare. Jag önskar att jag inte brydde mig så mycket om vad folk tycker om mig, men sanningen är nog att jag gör det i alla fall.

Tack alla som skriver fina saker till mig, oavsett om det på forum, e-post eller tumblr! Det betyder mycket för mig.

Det här inlägget postades i känslor. Bokmärk permalänken.

Kommentera

