Vågade inte yla ikväll

Jag var sugen på att gå ut och varga mig, yla utomhus. Jag drog med mig V. Det var lite småkyligt ute, kanske borde jag ha haft på mig en tjocktröja. Vi gick till ett ställe i närheten av Zinkensdamm som jag gillar. Klippor med fantastisk utsikt över stan, och det  brukar inte vara så mycket folk där om kvällarna.

Förutom ikväll.

Vågade inte yla eller göra något särskilt då. Men på vägen hem så gick vi till en affär och köpte en tuggleksak åt mig. Ett sånt där tjockt rep. Vill någon gång köpa en hundleksak som piper när man biter på den också, men de som fanns i affären här intresserade mig inte.

Det här inlägget postades i Skifte och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vågade inte yla ikväll

  1. PurrePurre skriver:

    Blev plötsligt påmind om sak om mej själv angående min bakgrund i ämnet.. Och ditt ylande.. förr fick jag titt som tätt en oemotståndlig drift att jama ett tag.. och samtidigt bete mig allmänt kattlikt. Jag har relaterat mest till lejon men i dessa stunder känns det mer som en mindre kattsort.. Hur som helst är det mysigt att ge vika för driften och köra på med det. en gång gjorde jag det med sällskap, en internetkompis som jag träffade för första gången och hon.. ehmm.. uppmuntrade det, och beteendet tog över och jag glömde stundtals het och hållet att mänskligt beteende var en sak jag sysslat med förr. Freakigt som det är har jag positiva minnen från det.
    Kommer ihåg det nu för att det har börjat hända igen då och då.

    Bara FYI, om du ville veta ^^

    Kram!

Kommentera

