Stockholm Howl 2013: Avklarat!

8 personer träffades för att umgås i stugan jag hyrt för syftet. Flera olika arter representerade, även om vi faktiskt inte talade så mycket om otherkin och teriantropi. Vi umgicks mest, helt enkelt. Badade, grillade, pratade om zombiefilmer och internet. Jag har skrivit om detta även på tumblr och werelist.

Jag är nöjd, och det verkar som de flesta är det också. Fick redan idag ett väldigt snällt meddelande fylld med förhoppningar om en nästa gång.

Just nu hoppas jag att det här kan hända fler gånger, bli en tradition möjligtvis, och att vi blir fler nästa år. För mig är det viktigt att personer med icke-mänskliga identiter har platser att träffas på IRL, så att vi kan knyta kontakter och hitta vänner med liknande erfarenheter.

Förresten så målade jag ett litet självporträtt där ute i skärgården, som jag hoppas på att scanna in. Jag blev rätt nöjd, nämligen.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Stockholm Howl 2013: Avklarat!

  1. Ping: Om prideparaden 2013 | Ulv i Människokläder

Kommentera

