Vargmask

Jag tillverkade en vargmask som jag ska ha på mig på Pride-paraden på lördag. Den består av en vit halvansiktsmask och en ”hundnos” i gummi, både från Buttericks. Jag limmade ihop och målade. Jag kommer att ha på mig även mina öron och min svans. Var ska man inte kunna uttrycka sig själv om inte i Prideparaden?

Vargmasken

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vargmask

  1. Ping: Off topic: Stockholm Pride 2014 | Ulv i Människokläder

Kommentera

