Om teriantropi i Ballers

Ballers.se kallar sig självt en feministisk livsstilsmagasin, och så vitt jag förstått, så publiceras den endast online. I vilket fall som helst, så hade Ballers en workshop på Pride Ung. Målet var att få några ungdomar att skriva eller illustrera något till nästa nummer, med tema kropp.

Det här temat intresserar mig. Hade säkert kunna skriva mer också, planerade även att skriva om kroppen från en mer biologiskt/medicinskt synvinkel, men skrev till sist bara en krönika om hur min teriantropi kan påverka sättet att på kroppen. Jag var nervös när jag skickade in den, för jag tänkte: ämnet är konstigt, det har inte med feminism att göra, jag kanske missuppfattat något…

Men min text kommer att publiceras! Jag är inte helt säker på när nästa nummer kommer ut, men jag kommer ju självklart att länka till det när det är dags.

Det här inlägget postades i Kroppsbild/-funktion och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Om teriantropi i Ballers

  1. PurrePurre skriver:

    Wow! Grattis!
    Du utbildar folkets om teriantroper! Pawesome!

Kommentera

