Varg som parar sig med gepard

Jag hittade den här bilden på wikipedia:

800px-Cod._Ven._Marc._Gr._Z_479_fol._49vDet är en varg som parar sig med en gepard, en illustration till ett medeltida manuskript av en diktsamling som handlar om jakt och vilda djur.

Jag tyckte det här var kul, helt enkelt för att jag identifierar mig som varg och min kille som gepard. Det är rätt sällan man ser dem tillsammans, och då kan jag ta att könen är ”fel”. ;) Ja, jag hade väl inte så mycket mer att säga. Ville bara dela glädjen över att ha hittat en sådan här liten pärla av en slump.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Varg som parar sig med gepard

  1. Purre skriver:

    Hihi
    Tja, vissa tycker att tanken ”ombytta roller” i sitt förhållande kan vara ganska seksig ;)

Kommentera

