”Vad är det att vara vara varg på insidan” – en död blogg

Jag såg nu att det fanns tre kommentarer som inväntade granskning på den andra bloggen. Bloggen ”Vad är det att vara varg på insidan” startades av en vän till mig som jag sedan tappat kontakten med. Hon gav mig rätten att skriva inlägg och lite sådant på den bloggen, men jag kan tyvärr inte godkänna kommentarer eller stänga ner bloggen som varit inaktivt väldigt länge. Jag gav också min vän rätten att skriva inlägg på denna blogg, vilket hon gjorde ett par gånger (exempel här). Tanken var att den här bloggen skulle vara för personliga iakttagelser och upplevelser, medan hennes skulle vara mer för allmän information om teriantropi.

 

Det här inlägget postades i Info, internet och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

