Ett skönt skifte

Jag skriver så mycket annat, och glömmer bort att skriva om det som är så grundläggande för min teriantropi. Så nu blir det ett inlägg om ett mentalt skifte.

Jag blev nämligen så uppspelt när V sa att middagen var klar, att jag skiftade. Jag var hungrig, okej? Jag lugnade ner mig och försökte vara mänsklig under tiden jag åt, även om jag var lite lockad av att slänga iväg mig besticken och bara äta med munnen. Efteråt så lekte vi lite, lekbrottades, nafsade…  Jag kände mig mänskligare ett tag, skickade ett par sms, och satte mig ner för att spela DS. V har övertalat mig till att spela alla Ace Attorney-spelen, och jag ligger just nu på Investigations (jag är dessutom en riktig Edgewort-fangirl). V tycker om att titta på när jag spelar, och så var planen att jag spelar och han sitter bredvid och tittar på. Det har varit vårt kvällsmys nu ett bra tag. Men sen blev jag så vargig igen att jag inte kunde koncentrera mig på spelet. Så mycket text! Så svårt att ha reda på knappar när ens händer känns som tassar! Så, eh, vi hade sex istället. Betydligt lättare att förstå för en virrpanna till varg – det är ju dessutom parningstid typ.

Det här inlägget postades i Skifte. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ett skönt skifte

  1. Jennie skriver:

    Vad åt du till middag? Hur ser dina skiften ut?

Kommentera

