Ett intensivt skifte

V och jag hade planerat att titta på en video på youtube, men han ville göra kaffe först . Jag gick in i köket efter honom, för att göra te för mig, när jag kände lust att gå på alla fyra. Så jag gjorde det. Jag började känna krypningarna längs ryggraden som jag ofta känner i samband med skiften, täntke att nu var sista chansen att stoppa det, annars skulle det gå djupare. Jag valde det senare. V frågade om jag ville ha te och lite andra frågor,men jag kände inte för att prata. Efter detta är ordningen på händelserna inte något jag minns så väl, så jag gissar lite när jag skriver detta.

Jag rullade runt på golvet en del , och jag försökte hitta ett bekvämt sätt att sitta . Jag sniffade också hans bak (hehe). Jag hörde några barn ute i trappuppgången , vilket gjorde mig väldigt nyfiken. Jag hörde dem prata , men förstod inte vad de sade. Inte säker på om det var på grund av skiftet, eller för att jag inte hörde dem tillräckligt bra. Min pojkvän höll mig tillbaka när jag försökte gå mot dörren (han berättade senare var han rädd att jag skulle börja väsnas) , men jag gav inte upp förrän han faktiskt lyfte min överkropp från golvet och lät mig vila mina framben/händer mot vägg , eftersom jag inte hade balans nog att stå som en normal människa. Mina tankar ordlösa, mestadels bara känslor och upplevelser och beslut. Jag slickade Vs ansikte en del och han försökte kyssa mig, vilket gjorde mig väldigt förvirrad. ”Varför stoppar han in tungan på det där viset??” Han tog också på min rumpa (något jag ofta uppskattar), men just då jag inte förstod det sexuella i det.

Jag tänkte på mig själv som en varg – av någon anledning en vit och mager en, vilket förvirrar mig nu, eftersom jag oftast ser mig själv som grå-rödbrun . Liksom, min uppfattning av mig själv var att jag skulle ha tassar, upprätta öron, platt tunga osv , men jag kände egentligen inte det , så det var inte ett fantomskifte. Bara en ändring i kroppsuppfattning. Efter ett tag blev skiftet mindre intensivt , och jag kom ihåg våra planer för att titta på youtube och dricka något gott. Men jag kände mig fortfarande mycket djurisk, jag skulle inte kunna fokusera på en video då. Jag försökte samla mina tankar och skaka av skiftet. Först genom att bara försöka att fokusera (fungerade inte) , sedan genom att läsa etiketten på en flaska (lite bättre) . Det gav mig tillräckligt med fokus för att kunna berätta för min pojkvän att ställa en mattefråga.
Han: Okej, vad är tre gånger nio ?
Jag hade faktiskt att tänka på en pinsamt lång tid om det. Jag fastnade liksom på 2*9 =18. Det tog ett tag, men till sist nådde jag rätt svar, och skakade av mig skiftet. Sen kollade vi på youtube och jag drack vitt te.

Det här inlägget postades i Kroppsbild/-funktion, Skifte och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

