Vargiga egenheter vid sex

Om ni inte förstod det redan av rubriken kommer jag prata lite om sex i det här inlägget, men jag ska inte gå in på några heta detaljer precis. Förvänta er inte riktigt porr, däremot kanske lite väl personlig information. Tänker att folk som känner mig irl kanske inte är bekväma att veta så mycket om mitt sexliv. Okej, men nu fortsätter vi:

Jag och min pojkvän kom överens om att ha ett öppet förhållande ungefär 1-2 månader sen. Det var faktiskt han som föreslog det, men kanske är det ändå mest för min skull. Det är bara jag hittills som faktiskt legat med någon annan. Men jag har märkt att det kan uppstå märkliga situationer, nu när jag vant mig vid att kunna vara helt mig själv hemma med min pojkvän, vilket inkluderar även djuriskt beteende. Speciellt i sängen, faktum är att han går igång på det lite. ;)

Därför, när jag hade en trekant med ett par förra helgen så kom jag på mig själv med att flämta, hänga med tungan, överlag röra mig rätt så varglikt vid vissa tillfällen. Tur var att det nog bara hände vid de tillfällen som paret var mer upptagna med varandra, eller åtminstone inte såg mitt ansikte. Jag insåg att dessa två personer, i stort sett främlingar för mig, kanske skulle tycka det var äckligt med en tjej som flämtar likt en hund, uppdragna mungipor och hängande tunga:

tamaskan bitch(Bilden är på en tamaskan-tik. Tamaskan är en hundras avlad för att se varglik ut. Tyvärr har jag tappat bort källan, så om du vet vem som tagit fotot, hör av dig!)

Tidigare idag levde jag ut en fantasi jag länge velat pröva, igen med en person som jag visserligen kommunicerat online med, men inte träffade förrän idag. Vid ett tillfälle fick jag en kraftig orgasm, och han fortsatte att stimulera mig även efteråt. Min kropp var överkänslig, och … jag morrade. Inte ett sådant passionerat och dovt morr jag ibland kan ge ifrån mig av själva orgasmen, utan i det här fallet gjorde jag nästan utfall åt mannen som inte förstod att jag behövde vila, för en stund så tänkte jag inte mänskligt alls. Jo, han fattade efter ett tag, och efter alltihopa (efter sådär ytterligare 30-60 minuter dvs) så bad jag givetvis om ursäkt. Han sa att det var väl inget att be om ursäkt om, han hade träffat tjejer som morrade vid orgasm förut också, det var bara häftigt. Jag ska väl vara glad över att han inte tog illa upp, utan såg det mest som djuriskt i bemärkelsen hett och vilt, inte som i en så pass tokig person som jag ibland tycker att jag är…

Allt det här har bekräftat för mig det jag anade innan – att i sexuella sammanhang så visar jag lätt vargbeteende, ibland utan att ens vara helt medveten om det. Sex är ju en situation då man släpper sin gard, är lite intim och personlig – så det är nog inte så konstigt, trots allt.

Det här inlägget postades i Kroppsbild/-funktion, Skifte och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

