Mitt emellan, hälften-hälften

På sätt och vis, beroende på hur man ser på det, så skulle man kunna hävda att jag väldigt ofta har ett ben på varsin sida. Jag…

  •  är bisexuell. Jag tycker om både män och kvinnor.
  • är en switch. Jag gillar både att dominera och bli dominerad.
  • är tvåspråkig.
  •  har dubbelt medborgarskap.
  • sysslar med både religion och naturvetenskap.
  • är teriantrop, och är alltså både människa och något annat.

Men å andra sidan, på väldigt många andra sätt är det lätt att sätta in mig i en viss kategori. Allt beror på vilket perspektiv man har, antar jag.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mitt emellan, hälften-hälften

  1. Jennie skriver:

    När ska du byta design på din blogg? Den är väl i tråkigaste laget…
    Och du borde ha bilder till varje inlägg med, kan du inte ha det, så blir det lättare att läsa faktiskt

    • susitar skriver:

      Jag har ingen aning om hur man byter design på wordpress, mer än att byta bilden där uppe och kanske färgerna… Om det är någon som ordnar till mig, så. Bilder struntar jag i. Jag lägger in bilder om de känns relevanta. Jag är ingen fotograf, och tycker inte heller det känns schysst att sno andras bilder.

  2. Jennie skriver:

    Byt blogg plattform då, kanske nån som kan hjälpa dig med det, kolla på flashback
    Bilder behövs för att göra bloggen mer levande, du har ju inte fotat bilderna på din tumblr eller här så du kan ju visst använda andras bilder, eller ta bilderna från en sida som det är meningen att man kan ta ifrån?

    • susitar skriver:

      Tumblr är en annan sak… där rebloggar jag folks bilder – man kan se varifrån det kommer ifrån. Ibland lägger jag upp bilder, men anger alltid källa. Tumblr är jag heller inte seriös på. Min wordpress försöker jag hålla seriös. Mina förebilder är dessutom bloggar som bara använder bilder när det är relevant. Jag är ingen visuell person (har inte ens någon egen kamera längre)…
      Min layout kan jag inte göra så mycket åt eftersom jag inte betalar för premium. Därmed kan jag bara ändra på vissa detaljer. Men jag funderar på att göra en riktig banner att ha på toppen.

Kommentera

