Viftar på foten istället för på svansen

Jag har ingen svans. Men viftar gör jag ändå, när jag blir uppspelt. Ibland viftar jag på hela rumpan. Ibland, när jag ligger eller sitter ned (inte står på fötterna) så viftar jag med en fot istället.

Igår gick jag och lade mig tidigt för att jag var extraordinärt trött. V stannade uppe. Eftersom vi bor i en etta så sitter han vid sin dator ganska nära vår säng. I förmiddags (efter att jag tagit en tupplur igen), så sade han till mig: ”Du är så söt!” Varför?

Tydligen så viftar jag på foten även i sömnen.

Det här inlägget postades i Kroppsbild/-funktion och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Viftar på foten istället för på svansen

  1. Purre skriver:

    Aaawww! Jättesött ju :)
    <3 <3 <3

Kommentera

