Uppdatering om mitt liv

Jag har inte varit så aktiv här. Jag har varit fullt upptagen med mitt exjobb, som nu äntligen är klart! Eller ja, godkänt iaf. Jag måste ordna några småsaker innan det kan arkiveras, och jag faktiskt kan få ut själv examensbeviset.

Men en annan fantastisk grej som hänt, är att jag fått ett jobb! Jag har inte börjat på det än, men jag kommer att vara naturkunskapslärare på gymnasiet från och med i höst! Jag är skitglad över detta, för jag har märkt att jag älskar att lära ut, informera, sprida vidare den kunskap jag har. Inte bara när det gäller naturkunskap, utan allting som jag brinner för. Så är även den här bloggen ett försök att informera människor om teriantropi, och att visa för andra teriantroper att de inte är ensamma.

Just nu borde jag jobba på en föreningstidning jag är ansvarig för. Men samtidigt så lockar ju Final Fanasy Tactics, och åskan där ute…

Nå, jag hoppas att alla mina läsare har en lika fantastisk sommar som jag tänker ha!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

