Stör grannarna, väcker pojkvännen med blöta pussar

Ibland känner jag mig väldigt mänsklig. Men ibland känner jag mig så vargig att det känns som om min mänskliga form kommer att sprängas, för att ge plats åt ulven.

Igår var en sådan dag. Jag brukar nu, när både jag och pojkvännen är lediga, vakna före honom. Någon frågade mig på tumblr om hur det är när vargar skäller, och jag letade upp lite information och videoklipp. Men när jag lyssnade på ett klipp med vargar som ylade, så ylade jag plötsligt med. Jag avbröt mig själv mitt i, jag insåg ändå att grannarna kanske inte blir så glada om jag för en massa oväsen. Vi bor i ett lyhört hus.

Men jag skiftade mer sen, lekte med min älskade V, nafsade honom på benen och rullade över på rygg så att han skulle klappa mig. Jag gillar också att slicka honom i ansiktet, vilket vissa kanske tycker är äckligt… Men det kändes så rätt att helt enkelt vara varg.

Det här inlägget postades i Skifte. Bokmärk permalänken.

Kommentera

