Hej igen

Jag har inte skrivit på ett tag. Det var intensivt med Pride, och sedan började jag på mitt nya jobb som lärare på ett gymnasium. Det har hittills varit två veckor med bara personalen, jag trivs med mina kollegor. Veckan som börjar kommer eleverna.

Det kommer att bli fler inlägg senare, men just nu har jag ingen riktig inspiration till att skriva. Har tagit en paus från tumblr också för den delen.

Men igår var jag rätt så vargig – Vs fel, han gjorde ljud som liknade yl och gnyn. Han tycker jag är attraktiv när jag beter mig som ett hunddjur också, så när jag ville mest leka, bita på hans armar, lukta på honom, yla, så blev det ändå så att vi hade sex. Inte mig emot egentligen, det var väldigt hett, hehe. Det kanske är så jag borde börja förföra honom när jag är på humör, genom att flämta och vifta på baken?

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

