Kärlek

Ibland kallar V mig för ”dumma lilla varg” på skämt, men jag vet att han menar att jag är söt när jag är larvig.

Ibland klappar V mig och kliar mig på huvudet, där mina öron egentligen borde sitta.

Ibland när jag är ledsen och trött, så räcker han mig ett gosedjur.

Ibland försöker jag spinna, för att jag vet att V tycker om ljudet.

Ibland skickar jag V bilder på geparder jag hittat på internet.

Ibland biter jag tag i hans nacke, för jag vet att han älskar det.

Ibland brottas vi och nafsas och slickar varandras ansikten.

Det här inlägget postades i känslor och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

