Om pet play (och annat djuriskt) på Wish XXL

Wish är en bdsm/fetisch-klubb för alla utom cis-män. Dvs, kvinnor av olika slag, transmän, genderqueers etc.

Nu i helgen håller Wish ett evenemang för sina medlemmar som inte bara är nattlig och perverterad klubb, utan även massa perversa workshops på dagtid! Detta händer alltså i Stockholm, och är bara öppet för Wishs medlemmar.

Läs mer på Wish egna hemsida: http://www.clubwish.se/

Jag kommer på lördag hålla en workshop/föreläsning om pet play och andra djuriska subkulturer. Dvs, teriantropi, otherkin och furry. För att jag vill tydliggöra vad som gör dessa grupper olika, samtidigt som jag önskar att personer som känner sig hemma i en grupp ska känna bekväma med att hjälpa dem i andra grupper om det behövs.

På plats kommer det finnas lite prylar om man vill klä sig lite som ett djur – fuskpälssvansar etc.

 

Person i fursuit (obs, inte jag!) i Stockholms Prideparad 2012.

Person i fursuit (obs, inte jag!) i Stockholms Prideparad 2012.

 

Det här inlägget postades i Info och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

