”Räven” kallar de mig

Jag har en ny kk (låt oss kalla henne B), som förresten också har kontakt med ett par jag aldrig träffat men jag har pratat med online. Detta par har tydligen en fallenhet att ge smeknamn till folk. Så nu när B och paret pratar om mig så går jag under smeknamnet ”Räven”.

Jag gillar rävar (se detta inlägg), och dessutom… många människor tycker att rävar och vargar är rätt så lika. Svenskar har ju generellt ingen erfarenhet av schakaler eller prärievargar, så om man tycker jag är för liten och gullig för att kallas varg (eller det smeknamnet redan är upptaget), så får det väl bli Räv.

Jag antar att det har med min hårfärg att göra också.

Kommer att tänka på den där gången när jag gick i gymnasiet och min klasskamrat sade till mig att jag var ”lik en varg eller räv eller något. Sådär lurig”. Det var en fin komplimang.

B känner inte till min teriantropi. Har inte dolt den precis, men inte heller sagt något. Hon skulle nog ganska lätt kunna hitta till den här bloggen om hon sökte lite på mina online-smeknamn. Det enda jag sa till henne, när jag skrattade lite åt det här med att bli kallad Räven, var att visst gillar jag rävar, men nästan överallt på internet har jag en vargavatar. Det får räcka som förklaring hittills.

Men, när vi hade sex, så råkade jag morra. Sånt händer. Hon mest tyckte det var lustigt, skrattade lite men sade inget. Om hon frågar någon gång om det så kan jag säga mer.

I övrigt i mitt liv just nu: funderar på att säga upp mig från jobbet, lyssnar på Madonna och så spelar jag Mass Effect 3.

Det här inlägget postades i internet, Komma ut och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

