Distraherad och svårkommunicerad

Ungefär en vecka sedan befann jag mig i en erotisk situation med två av mina sexpartners. Jag fokuserade på ena personen, vi hånglade och smekte varandra, när den andra personen nafsade på mig lite oväntat. Det är inte så att jag inte tyckte om det, som sagt så var vi alla tre i den här situationen, och vi har haft trevliga trekanter förr.

Men jag blev både distraherad och vargig av det. Jag satte mig upp och stirrade ut i intet, med tankar kring hur jag borde ha en lång nos och vassa tänder… Nafsaren frågade mig något, jag antar att han undrade om något var fel, men jag minns inte hans ord. Jag hade svårt att formulera mig, för jag var i en mer instinktiv sinnestämning och samtidigt så skämdes jag för att säga som det var. De båda känner till min identitet som varg, men jag kan inte låta bli att tycka att det är pinsamt ändå, när instinkter dyker upp. Jag vet inte om de tar det på allvar, eller låter bli att kommentera helt enkelt för att inte såra mig.

Så efter en stund, som kändes nog längre än den var, så klämde jag ur mig ”jag blev distraherad”.

Efter en stund till lyckades jag också få ur mig: ”jag vill bitas”. Och det fick jag!

Det här inlägget postades i känslor, Skifte och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

