”Kan det vara så att du har en blogg…?”

Jag var på en fest igår, och av en slump råkade det vara en långtida följare av den här bloggen på samma fest. Vilket överraskning! Trots allt så har den bloggen inte så många följare, pga nischat ämne och få uppdateringar.

Men världen är liten!

När jag startade den här bloggen, ca 7 år sedan, så gjorde jag det dels för att jag kände ett behov av att skriva av mig på svenska. De flesta forum om teriantropi och liknande är ju på engelska. Men också, genom att göra information mer tillgängligt på svenska och utan inloggningar och lösenord, så tänkte jag att någon som känner igen sig i att ha en annan artidentitet kanske blir mindre ensam.

Att då får höra beröm från någon som följt bloggen länge, som säger ”det finns ju inte så många som oss”… Det rörde mig. Jag är ingen kramig person, men hen fick sig en kram.

Heja S! Fortsätt leva ditt fantastiska liv, fortsätt vara du! Och tack den här möjligheten att träffa en bloggläsare irl, det har nog aldrig hänt förut. Så glad jag blev.

Det här inlägget postades i känslor. Bokmärk permalänken.

Kommentera

