Jag gick på en ”koppelpromenad”

Pet play är en form av erotiskt rollspel där minst en part spelar ett djur. Man brukar ibland tala specifikt om vissa djur, så som i pony play, puppy play etc.

Några som sysslar med sådant arrangerade en promenad med detta som tema idag i Judarnskogen i Stockholm. Jag är intresserad av pet play, men framför allt är jag intresserad av trygga miljöer att varga mig i. Att få skifta i sällskap av folk som inte dömer. Så jag gick dit. Jag prövade att gå i koppel ett tag, men det är nog inte riktigt min grej när jag är vargig. Hade väl varit kul om jag hade gått med målet att ”leka hund” och lyda och grejer. Kanske gör jag det en annan dag.

Teriantroper är så ovanliga, det är sällan det arrangeras något av eller åt oss. Så jag försöker hitta andra liknande grupper där jag kan vara varg. Pet play är en av dem försöken.

Men det är ju en lek för dem andra. Så jag kände mig lite ensam ändå…

Om susitar

Therian, biologist & pagan
Detta inlägg publicerades i Skifte och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag gick på en ”koppelpromenad”

  1. Pingback: Trans… artistisk? | Purres Pratstund

  2. fidde skriver:

    Ja det måste vara svårt med koppel om man är en varg i själen, Vargar kan man aldrig tämja, det är ju det som gör vargar så mycket mer intressanta än tex hundar. Mer pirr helt enkelt, en varg gör som den själv behagar

Lämna en kommentar